Η Apple κυκλοφόρησε πρόσφατα μια διαφήμιση για το νέο iPad Pro, η οποία προκάλεσε έντονες αντιδράσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η διαφήμιση, με τίτλο “Crush”, δείχνει διάφορα δημιουργικά εργαλεία, όπως μια κιθάρα, ένα πιάνο και ένα μετρόνομο, να συνθλίβονται από μια υδραυλική πρέσα, πριν μεταμορφωθούν στο νέο iPad Pro.

Πολλοί θεώρησαν τη διαφήμιση προσβλητική και αντιπαθητική, καθώς υπονοεί ότι η δημιουργικότητα και η τέχνη είναι περιττές στην ψηφιακή εποχή. Άλλοι επέκριναν την Apple για την καταστροφή μουσικών οργάνων, θεωρώντας το άσκοπο και σπαταληρό.

Η κριτική ήταν τόσο έντονη που η Apple αναγκάστηκε να ζητήσει συγγνώμη. Σε δήλωσή της, η εταιρεία ανέφερε: “Λυπούμαστε ειλικρινά αν η διαφήμισή μας για το iPad Pro προσέβαλε κάποιους. Δεν ήταν ποτέ η πρόθεσή μας να υποτιμήσουμε τη σημασία της δημιουργικότητας ή της τέχνης. Ζητούμε συγγνώμη από όσους προσβλήθηκαν.”

Η Apple έχει αφαιρέσει τη διαφήμιση από το YouTube, αλλά η ζημιά έχει ήδη γίνει. Το περιστατικό αποτελεί ένα μάθημα για τις εταιρείες, οι οποίες οφείλουν να είναι προσεκτικές με τα μηνύματα που στέλνουν με τις διαφημίσεις τους, καθώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να εντείνουν γρήγορα την κριτική.